MŪSŲ KOMANDA

Esame savo profesijoms atsidavę vertimų, kalbos ir vadybos ekspertai, vertimų rinkoje dirbantys jau 20 metų.

Kas mus vienija?

Lyderystė ir profesionalumas bendradarbiaudami su Vilniaus universitetu ir personalo atrankos kompanijomis, mes kruopščiai atsirenkame ir į savo komandą priimame savo bendraminčius – lyderius pagal asmenines savybes ir savo srities specialistus pagal profesines savybes, nes manome kad profesionalumo nepakanka, kiekvienas iš mūsų turime būti savo sričių lyderiai, turintys ir teises, ir atsakomybę už savo valdomos darbo srities rezultatą.

Smalsumas yra evoliucijos variklis” pasak Enšteino. Mes manome, kad organizacija gali tobulėti ir vystytis besikeičiančioje rinkoje, jeigu kiekvienas jos narys turės vidinio profesinio ir asmeninio tobulėjimo poreikį. Pokalbio metu siekiame pamatyti ar asmeninio tobulėjimo ir savirealizacijos kryptys sutampa, nes tuomet jos veikia sinergiškai abi puses. Mes savo ruožtu savo kolegoms sukuriame sąlygas tolesniam profesiniam tobulėjimui ir ambicijų realizavimui savo bendrovėje bei profesinėje aplinkoje per mokymus, edukacinius ir socialinius projektus.

Vertybės – visgi pagrindinis komandos atrankos kriterijus. Mėgstu sakyti, jei mūsų vertybės sutampa, visa kita išsprendžiama.

Mus vienija meilė savo darbui ir savo kalbai, jaučiantis savo vietoje, savo „sraute“, jaučiant malonumą ir matant prasmę darbo procese, aukščiausia kompetencija, nuolatinio tobulėjimo siekis, reikalavimas iš savęs maksimumo, rūpestis vertimo kokybe, atsakomybė visų pirma savo sąžinei ir pačiai kalbai, kad kiekvienas darbas, kurį darome (nuo paprasto dokumento iki valstybinės ataskaitos), būtų atliktas vienodai gerai.

Mes tikimės, kad empatija užsakovo poreikiams, pagarbi ir skaidri partnerystė, atsakomybė profesinei, socialinei aplinkai rezonuoja tas pačias vertybes turintiems užsakovams ir yra ilgalaikio stabilaus bendradarbiavimo pagrindas

Vadovė : Giedrė Liutkevičiūtė


Stengiuosi gyventi sąmoningą, saviugda ir savirealizacija paremtą gyvenimą, kurti savo gyvenimą kaip kūrinį, kuriame svarbiau ne kiek o kaip. Mano kūryba versle – atsakymų į klausimus: „ar tai prasminga“, „ar tai inovatyvu“, „ar tai atneša pridėtinę vertę žmogui ir bendruomenei“, paieškos vadovaujantis savo vertybėmis ir principais. Esu tikra kad tai natūraliai stiprina prekės ženklą ir kaip pasekmę atneša poreikį dalintis savo žiniomis ir ištekliais ten kur valstybės dėmesys nesiekia o tai paradoksaliu būdu kaip pasekmę atneša ir tiesioginės veiklos pelną.